dimarts, 20 de maig del 2014

Comiat d'un gran


Transcrivim un escrit en forma de comiat que l'entrenador Carles Los Santos ha penjat al nostre mur de Facebook. Ja que no tothom té accés a aquesta xarxa social hem considerat interessant fer-lo extensiu a tots aquells que puguin estar interessat. T'esperem amb les portes ben obertes Carles!

La propera temporada per raons familiars i laborals haig de deixar
d'entrenar, molt al meu pesar.
És absolutament impossible intentar explicar amb paraules els meus sentiments presents ja que aquestes dues temporades al Club Natació Sabadell han estat per mí, les millors de la meva vida a nivell personal, esportiu i humà.
En primer lloc vull donar les gràcies a Quim Gómez, persona que em va portar al CNS i que mai tindré la capacitat d'expressar-li el meu agraïment per la seva confiança i suport en aquests dos anys.
Després vull donar les gràcies a totes les persones del CNS que m'han obert les portes des del primer dia i que m'han fet sentir com si portés molts anys al Club: Gemma, Montse, Susanna, Paco, Iván i també al nostre president Manolo. Tots ells persones de Club, treballadores i implicades al màxim en aquesta gran entitat i secció. 
Aquesta temporada he tingut la sort i el privilegi de conèixer i disfrutar de la companyia d'Anna Gómez, persona sense la qual hagués estat absolutament impossible assolir l'èxit esportiu, la gran temporada que hem fet amb el júnior femení. Gràcies Anna, pel teu suport, per la teva forma de fer, la teva modestia i saber estar sempre, i arribar allà a on jo no he pogut o no he sabut fer-ho.
I evidentment no puc més que agraïr a totes aquelles noies que han hagut
de soportar-me aquests dos anys... Les jugadores del senior B femení que l'any passat vam fer una molt bona temporada en una categoría tant difícil, reflotant un petit somni de la secció que era tenir un senior B competitiu a la entitat.
I com no, a totes les júniors i cadets que aquesta temporada han estat amb nosaltres, i que han fet una temporada excel·lent gràcies al seu treball, esforç, capacitat de sacrifici i entrega, moltes vegades impròpies per la seva edat. han demostrat una maduresa i tenen una estimació pel Club, realment lloable. Gràcies a elles he aprés moltíssim i m'han fet madurar com entrenador i sobretot com persona. Us estimo!
Reitero que és impossible expresar per aquí el meu més profund sentiment d'agraïment i carinyo cap a tots, i només puc dir que malgrat que no puc continuar directament vinculat al Club, de manera diària i permanent, sí us vull dir a tots i totes que sempre podreu comptar amb mí pel que calgui i estigui en les meves mans. 
Moltes gràcies a tots i totes, i VISCA EL CLUB NATACIÓ SABADELL!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.